سیمز-۱-۲-۳

بهترین مطلب ها را در مورد بازی سیمز در این وبلاگ پیدا کنید.

سیمز-۱-۲-۳

بهترین مطلب ها را در مورد بازی سیمز در این وبلاگ پیدا کنید.

ساختمانها در سیمز۳

همانطور که خبر دارید سیمز 3 بسیار گستردهتر از انچه که در اذهان ما می گنجید،طراحی و ساخته شده است.

از جمله ی این طراحی ایجاد ساختمان های متفاوت در بازی است.ساختمانها به دو دسته اصلی تقصیم میشوند.:1-مسکونی2-عمومی .ساختمانهای مسکونی محل زندگی انسانهای مجازی دنیای سیمز است.

ساختمانهای عمومی خود نیز به 2 دسته ی فرعی تقصیم می شوند.این دو دسته متفاوتند و میتوان انها را به صورت های زیر در نظر گرفت:

1-اداری و غیر اداری

2-ساختمانهایی که سیم شما در ان معلوم است و اعمالی انجام میدهد و ساختمانهایی که سیم شما در ان معلوم نیست.

در اینجا به برخی از ساختمانهای بازی اشاره میکنم:

باشگاه:سیم شما برای حفظ سلامت و تناسب اندام و همچنین تفریح و ورزش میتواند به این مکان مراجعه کند.دراین مکان جندین حمام برای افراد خسته تعبیه شده است.نوع:غیر اداری،سیم شما در ان معلوم است.

پارک مرکزی:زیبا ترین مکان بازی.دارای دریاچه ای برای ماهیگیری است.همچنین هر روز افراد زیادی به این مکان می ایند.میتوانید در اینجا پیک نیک گرفته،با سایرین شطرنج بازی کنید.ضمنا میتوانید بذر گیاهان مختلف را هم در پارک پیدا کنید.همچنین حشرات مختلف را جمع اوری کنید.نوع:غیر اداری،سیم شما در ان معلوم است.

استخر:مکانی برای تفریح سیم ها و ورزش کردن.در اینجا می توانید حمام افتاب نیز بگیرید.نوع:غیر اداری،سیم شما در ان معلوم است.

موزه هنری:مکانی برای بازدید از اثار عجیب غریب مانند تابلو ها.نوع:غیر اداری،سیم شما در ان معلوم است.

ساحل دریا:مکانی برای گذراندن تعطیلات سیم شما.میتوانید در ان پیک نیک گرفته و همچنین حمام افتاب بگیرید.تورنمنت شطرنج هم معمولا در اینجا برگذار میشود.ماهیگیری هم از امکانات این مکان است.نوع:غیر اداری،سیم شما در ان معلوم است.

کتابفروشی:همه جور کتابی در این مکان پیدا میشود.از داستان کودک گرفته تا کتابهای اموزش اشپزی در این مکان به فروش می رسد.گاهی نیز به شما تخفیف میدهد.نوع:اداری،سیم شما در ان معلوم نیست.

سالن نمایش شهر:در این مکان کنسرتهای متفاوتی از قبیل موسیقیهای راک و نمایش برگزار میشود.میتوانید برای تفریح به انجا بروید.در این مکان شغل های نوازندگی و هنر پیشگی وجود دارد.نوع:اداری،سیم شما در ان معلوم نیست.

سوپر مارکت:در این مکان ،میوه و سبزیجات،ماهی ،انواع فراورده های گوشتی(استیک،مرغ)،تخم مرغ و چیزهای عجیب دیگری  مانند شمع،شامپو،اردک پلاستیکی و کیک به فروش می رسد.گاهی نیز به شما تخفیف میدهد.همچنین محصولات کاشته شده توسط شما را میخرد.نوع:اداری،سیم شما در ان معلوم نیست.

رستوران:گاهی میتوانید برای غذا خوردن به اینجا بیایید.همچنین میتوانید با دوستتان نیز به اینجا بیایید.تورنمنت هات داگ در اینجا برگذار میشود.نوع:اداری،سیم شما در ان معلوم نیست.

 

خوب این بخشی از ساختمانهای موجود در بازی بود.توضیحات سایر ساختمانها رو هم بعدا میذارم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد