سیمز-۱-۲-۳

بهترین مطلب ها را در مورد بازی سیمز در این وبلاگ پیدا کنید.

سیمز-۱-۲-۳

بهترین مطلب ها را در مورد بازی سیمز در این وبلاگ پیدا کنید.

مسابقه

سلام دوستان و سیمزبازان من یه خبر خوب براتون دارم . میخوام بگم من یه  

 

مسابقه برگزار کردم که هرکی که میتونه تو سیمز عکس های جالب بگیره  

  

 برای من عکساشو اپلود کنه چون میخوام یه البوم بزرگ سیمزی درست کنم ۲  

یا ۳ تا عکس کافیه در ضمن کسانی که عکس های جالب و زیبا بدهند به انها  

 

جایزه ویژه ای اهدا میشود که این جایزه شامل: 

 

یک پک سیمز۳ به انتخاب خودتون میباشد که برای شما از طریق پست ارسال میشود. برای   

 

 اپلود عکساتون از سایت www.picofile.com استفاده کنید و لینک عکساتون  

 

 رو برای من از طریق نظر ارسال کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد